tisdag, november 15, 2011

Sally Hansen - Garnet Lapis

Målade i alla fall mina små stumpar härom dagen med ett tröstlack. Garnet Lapis från Sally Hansen Nail Prisms är nog det mest svåråtkomliga lack jag har (i nutid vill säga). Jag köpte det på eBay för $ 28 inkl frakt. Garnet Lapis är ett multikromt lack i blått, lila och guldbrunt. Det är skirt och krävde tre lager för att täcka någorlunda. Torktiden var seg som sjutton så jag testade Poshé över. Jag gillar verkligen Poshé för dess effekt men jag avskyr det för att det alltid ger mig tip-wear. Så också denna gång.

DSCF4760
Tip-wear på lillfingret.

DSCF4761

DSCF4762

DSCF4763

DSCF4766

Och andra handen.

DSCF4768
Tip-wear på alla naglar.

DSCF4770

DSCF4771

DSCF4774

Fint som snus! även på stumparna.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

7 kommentarer:

  1. det är lite lustigt att det du räknar som stumpar för många är superlånga naglar :)
    fina är de fortfarande!

    SvaraRadera
  2. Å så vackert! Helt klart värt det!
    Och dina "stumpar" är längre än mina naglar nånsin blir, gnäll inte ;D

    SvaraRadera
  3. Stumpar?! What?! :D Eh, du har ju superduperlånga naglar nu med. *avis* Lacket är dösnyggt.

    SvaraRadera
  4. adk: Jag vet. Men de känns som stumpar just nu. Om en vecka eller så har jag vant mig igen. Men det är väl som när man klipper sig antar jag. Allt känns jättekort ett tag innan man vant sig.

    Cactus: Ja lacket är verkligen underbart. Funderar om det påminner om Models Own - Aqua Violet, vet du?

    Sarah: Okej då, jag ger mig ;)

    Pamsan: Jo de är ju långa fortfarande men som sagt det tar ett tag att vänja sig. Fast jag är inte lika handikappad nu så det är ju en bra sak men den här längden.

    Chaosophia: Ja lacket är otroligt! Svårt att slita blicken från naglarna - trots längden ;P

    SvaraRadera
  5. Så himla vackert! Tror inte jag har detta... eller så har jag det. Vet faktiskt inte. Om jag har det (hoppas!) så ligger det bland mina otestade. :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: