torsdag, mars 22, 2012

Glad överraskning från TL Design

Jag har ju pratat lite om TL Design förut. Det norska nagellacksmärket som Tone Lise (TL) har tagit fram. Jag visade bland annat deras underbara doftlack som kom förra våren/sommaren, missade man dem kan man se dem här. Jag har alla utom ett, favoriten Strawberry som tyvärr redan i somras var slutsåld! MEN nu har Madeleine Skinnerud (som sköter försäljning av TL Design i Sverige) meddelat att Fresh Fruits, som kollektionen heter kommer att vara en bestående del av sortimentet OCH att Strawberry åter finns i lager!!!

Gissa om jag har beställt ett?!

Vill man lägga vantarna på sina egna favoriter av Fresh Fruits eller någon av de andra kollektionerna så går man enklast till den helt nyöppnade webshoppen.

Nu vill jag ha sommar ännu mer!

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fick komplett kollektion :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cactus: Ja det trodde jag verkligen inte i somras när lacket var slutsålt men yeay!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: