söndag, mars 25, 2012

NailArt Sunday och tävling hos Sophie!

Idag är det Lelas NailArt Sunday! Och jag tänkte vara med om än lite sent. Jag tänkte dessutom kombinera det med en tävling som Sophie på My Awsome Beauty har. Hon firar 6-månadersjubileum med en lite annorlunda tävling, kolla in den och passa på och vara med!

Detta är min första tejpmanikyr så den är lite kladdig på sina håll. Jag har valt tre av mina favoritfärger; rosa, turkost och lila. Det lila lacket är dessutom ett duokromt lack som skiftar från blått till lila. De andra lacken är doftlack i dofterna Strawberry (rosa) och Passion Fruit (turkost). Alla lack kommer från norska TL Design. Jag kan meddela att mina naglar luktar bubbelgum!

DSC_0278
Inomhusbild där färgerna ser lite för ljusa ut.


DSC_0281
Här kan man se det duokroma i det lila lacket.

Bildspam i solen!

DSC_0284


DSC_0286


DSC_0288


DSC_0289
Den lila duokroma skönheten får ni se lite mer av i ett annat inlägg.


DSC_0291


DSC_0293


DSC_0300
Produkterna jag använde. Plus tejp och städmaterial.


Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. beautybyjenny: Tack så mycket! Det blev helt okej för att vara första försöket.

      Radera
  2. Svar
    1. BrilliantNail: Tack! Det kan nog bli fler försök framöver :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: