måndag, mars 26, 2012

Nyheter från TL Design

Jag måste ju bara passa på att visa några av de andra kollektionerna som TL Design har förutom doftlacken i Fresh Fruits.

Ni vet säkert att jag gillar duokroma lack. Och gjorde ni inte det innan så gör ni det nu. Vad säger ni om denna kollektion?

Jag vet åtminstone fyra av lacken som kommer att få flytta hem till mig snart.

Eller varför inte lite neonfärger?
Det limegröna får verkligen min mun att vattnas. *Slurp*

Eller lite fräscha neutrala färger? Swatcher kan ses här.


Kolla in kaffelatte/nougatlacket, är det inte snyggt?

Har ni testa TL Design innan? Om inte, är ni sugna på att göra det?

Bilderna används med tillstånd från TL Design.
Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

6 kommentarer:

  1. Är det lite holo som skymtar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kerstin: Inte holo men väl duokromt med glassflecks :)

      Radera
  2. Special Effects ser riktigt fina ut. Blir absolut sugen på att testa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena: Jag med! Har fått hem fyra av dem som jag är riktigt nyfiken på!

      Radera
  3. Åh, det här är första gången jag hör talas om TL Design! De duokromatiska lacken ser ju jättefina ut. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nailtastic: De är verkligen jättehärliga! Jag trodde de skulle likna Sally Hansen HD kollektionen men jag hade helt fel! Det är fullt med glass fleck i Special Effects-lacken.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: