tisdag, mars 13, 2012

Wet n Wild - SaGreen the Teenage Witch

Så här har mina naglar sett ut den sista veckan rent färgmässigt. Ni får ha lite överseende med att lacket har chippat och ser allmänt trist ut men det har som sagt legat på i en vecka utan någon som helst uppfräschning.

Det är ett av lacken jag köpte på Ica Maxi som jag nämnde här. Detta är SaGreena the Teenage Witch. Ännu ett försök att hitta det perfekta gräsgröna lacket. SaGreena är ett gröngult shimmerlack. Rätt så rinnigt och det behövdes tre lager för att få det någorlunda täckande. Nu har jag inte så mycet fri kant att tala om så jag kan inte uttala mig om det fortfarande än VNL men det är inget som stör mig vad gäller detta lack i alla fall. Lacket är väldigt fint och jag kommer att använda det igen men jag är osäker om det är det perfekta gräsgröna lacket som jag har letat efter. Ett lager överlack på bilderna.

DSC_0171
Små små stumpar. Fast ganska jämna stumpar om man inte kollar på tummen.


DSC_0170
Ännu kortare stumpar och ännu mer ojämna naglar. Tumme-, pekfinger- och ringfingernagel är väldigt ojämna fortfarande men jag kan inte fila ner dem mer eftersom nagelbädden sitter fast i nageln.

Så nu har ni sett mina stumpar. Här har de i alla fall växt ut nästa två veckor från det att jag kapade dem helt så det tar sig ;)

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker du har väldigt fina "stumpar". Och färgen är också fin.

    SvaraRadera
  2. Stod och höll i detta på Ekohallen i helgen men valde faktiskt att sätta tillbaka det. Inte för att jag inte gillar färgen utan för att jag hittade andra som lockade mer just då. Snygg grön!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lela: Grönfärgen är riktigt lysande! Jag gillar den skarpt.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: