fredag, april 13, 2012

Brite Bird - Frankly My Dear

Holofredag igen! Utan sol dock så dessa bilder tog jag i början på förra veckan när vi belönades med lite solsken.

Det är ett av Brite Bird Sannas lack, Frankly My Dear. Kommer inte riktigt ihåg hur många lager det är men jag är rätt säker på att det är tre stycken. Helt okej formula och torktid. Dock lyckades jag förstöra lacket på tummen strax innan jag skulle fota så den fick vänta.

DSC_0432


DSC_0411


DSC_0404


DSC_0410
Med blixt utomhus.


DSC_0408


DSC_0431
Med blixt utomhus.

Det är mycket bättre fart i detta lack än det halvtråkiga lacket Bridal Veil från A-England som jag visade förra fredagen. Älskar verkligen färgen! Gör ni?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

10 kommentarer:

  1. Hävdar i och för sig fortfarande att Bridal Veil är vackert, men ingenting i jämförelse med det här. Supersnyggt!

    SvaraRadera
  2. Helt sjukt fint! Jag är lite deppig över att jag inte fick tag på detta...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kerstin: Ja det är så snyggt!

      Hoppas att du får tag på ett nästa gång hon har fyllt på lagret.

      Radera
  3. det är ett fantastiskt lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sminkan: Ja det är det verkligen! Är så glad att jag fick tag i Sannas hololack.

      Radera
  4. Svar
    1. Michan: Ja det är verkligen ett superfint lack!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: