fredag, april 20, 2012

Brite Bird - Grow Back Down Again!

Holofredag den här veckan också! Tänka sig! Bästa Kerstin/Skimmerskuggans påfund som jag hoppas aldrig tar slut.

Mera Brite Bird! Denna gång blir det lacket som lockade mig allra mest, nämligen Grow Back Down Again!.

Detta är två lager. Jag blev lite besviken på formulan som i mitt tycke var klistrig och inte alls lika lätt att måla med som hennes andra hololack Stars Holo och Frankly My Dear. Någon annan som har upplevt samma problem eller var det bara min flaska?

Hur som helst är lacket otroligt underbart och färg- och holomässigt lever det upp till alla mina förväntningar. Det är precis så underbart som det ser ut. Och lite till!


DSC_0537


DSC_0542


DSC_0543



Jag kan inte annat än att säga MUMS!!

Nu hoppas jag bara att Sanna gör lika snygga hololack fast i den rödrosa färgskalan. Eller vad säger ni?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

4 kommentarer:

  1. Klart vi hoppas på fler holosar från Sanna och rödrosa låter inte fel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena: Precis! Fast vill hon göra blålila också så skulle jag inte tacka nej ;)

      Radera
  2. Ett ljuvligt lack! Jag hoppas också på fler färger från Sanna!

    SvaraRadera
  3. saris leopardis :)22 april 2012 kl. 01:19

    very snygg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: