onsdag, april 18, 2012

Milani - Photo Flash

Tänkte visa ett lack som jag bar i helgen. Eller det är egentligen två lack. Jag har använt tre lager av Milani - Photo Flash på alla fingrarna utom på pekfingret där jag har lagt två lager Milani - In A Flash över ett lager Photo Flash. Basfärgen på dessa lack vill jag påstå är identiska så det är bara färgen på flecksen som skiljer dem åt. Photo Flash har flecks i rosa/rött och guld och In A Flash har flecks i rosa och lila.

DSC_0627
Det syns knappt någon skillnad på pekfingret och resten av naglarna.


DSC_0638


DSC_0632
Här kan man se det lila i In A Flash som träder fram på pekfingret.


DSC_0641
Inomhus med blixt. Nu kan man se skillnaden. Men jag gillar de andra naglarna bättre.


DSC_0646
I flaskan är det In A Flash (bortse från all handkräm som råkade komma på flaskan).


Jag trodde att jag skulle gilla det rosalila lacket bäst efter att ha gjort swatchstickorna men faktiskt så överraskar det röda lacket så pass mycket att jag behåller det och byter bort In A Flash (om någon är sugen?).

Har ni testat några av Milanis Flash-lack?  

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

7 kommentarer:

  1. Snygga var dom båda två. Behöver nog se över min önskelista. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pamsan: Jag var lite sugen på att testa de andra också.

      Radera
  2. Inte någon jätteskillnad. Bägge var väldigt fina. Fast jag håller nog med om att det lutar att det röda är något finare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena: Jag vet inte riktigt vad det är som gör det men det röda lacket var speciellt.

      Radera
  3. Kerstin: Det är sällan det blir fel med glassflecks ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har två av dem och älskar båda! Skulle absolut kunna tänka mig att köpa de andra två också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nailtastic: Kollade precis dina bilder. Det orangea ser riktigt härligt ut! Som en saftig apelsin :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: